Reisen (carolinehalvorsen)
Forside Add meg Om meg Kontakt

Reisen

Heihei dere!

På lørdag var det siste dagen jeg hadde med venner å familie før jeg skulle dra. Rundt 12tiden dro jeg å mamma til tog stasjonen for å kjøpe billetter til toget, vi skulle jo ikke dra før dagne etter men mamma ville ha det klart. Så kjørte vi opp til bestefar og bestemor. Siden jeg hadde tatt med meg så mye i kofferten så hadde den sprekket opp, så bestefar måtte teipe den. Litt senere på dagen bakte jeg kake, oreokake. Også bedde vi Carine og mamman på kakebesøk. Imens jeg pakket det siste kom Andrea for å si ordentlig hade. Var veldig trist men følte vi fikk sakt hade ordentlig.♥

Som dere har hørt tidligere måtte jeg stå opp kl.05:00, men var helt greit siden jeg var lys våken. Jeg pakket det siste jeg skulle ha med meg og bare kledde på meg ogsånn. Vi hadde jo ordnet togbilleter dagen før, så når vi var på togstasjonen kunne vi bare gå rett til toget. Vi kjørte tog i 2 timer(frem til Oslo Lufthavn). Mamma kunne ikke bli med inn så vi måtte si hade utenfor sikkerhetskontrollen. Var trist men skal jo se henne igjen om ikke så altfor lenge. Når jeg gikk igjennom sikkerhetskontrollen pep det 2 ganger, hahah men det var bare siden jeg hadde et kjede å noen knapper og sånn.. Jeg kjøpte sånn vann med markjordbær smak. Den var god men det er også litt rar smak på den, og den første slurken syntes jeg alltid stikker litt i halsen.hahah. Jeg hadde gate i den nye delen så det var veldig langt å gå, jeg som hadde pc og masse tungt med meg.. Så fløy jeg i 2 timer til Tromsø. Jeg hadde ingen ved siden av meg, men det var ei som satt ytterst også satt jeg innerst ved vinduet. Når jeg landet i Tromsø var det bare 25 min til det andre flyet gikk så jeg måtte bare gå rett til gaten. Når jeg landet i Hammerfest sto pappa der å ventet på meg. Vi henta bagasjen også dro vi innom mange butikker og sånn, siden han måtte kjøpe med en del ut til Sandland. Før vi skulle i båten satt vi oss ned på Qa å spiste litt. Båten tok 4 timer. Det var litt kjedelig men også gøy, siden pappa lærte meg masse nye innstillinger på speilrefleksen og sånn. Innimellom kom det kjempestore bølger. Jeg ble litt småkvalm men ikke så mye egentlig. På kaia å rvi var fremme sto stemoren min Stina å skulle ta imot båten. Også var Synnøve♥(ei venninne som bor på Sandland) også der, siden henne skulle hente ei anen. Pappa måtte bort på fiskebruket vårt å prate med noen turister, så jeg løp bort til farfar med noen brø som var hans. Jeg ble veldig glad for å se han igjen. Han ga meg en stor lang god klem♥

Jeg er ikke så trøtt nå akkurat selv om jeg sto opp 5 igår, ikke sov noe på reisen, la meg nesten 12 igår og sto opp halv 7 idag.hahah

Idag veit jeg ikke helt hva jeg skal men trur jeg skal rydde litt på rommet mitt å ordne alle klærne inn i skapet, Dra en tur på graven for å besøke oldemor♥og en liten tur innom farfar. Det er masse snø her. Så må nok på en skitur en dag, men trur ikke det blir idag siden det blåser en del. Ser bare hvitt hvor enn jeg ser men det klarner sikkert opp.

Litt kjedelige bilder men følte jeg ikke kunne gå rundt å knipse kjempemasse hele tiden ,siden det var så mange som var ute å reiste.

#reise #tog #bil #båt #fly #langt #påskeferie #flytta

-Har du fått noe påskeegg?

-Kommer du til å få noe påskeegg?

-Skal du reise så langt i påsken?

HA EN SUPER PÅSKE♥

-Caroline-

• Én kommentar

aandreaa15.04.2014 kl.08:20

Savner deg så mye allerde, kos deg masse! Tenker på deg hver dag, jeg kunne ønske jeg flyttet med deg♥ 'lol ja jeg har fått påskeegg og får sikkert på lørdag og. Skal ikke bort i påsken, haha følte for å svare på spørsmåla<333 Kommer til å lese her hver dag, så prøv å skriv hver dag da <3 ILoVEYOU
    Caroline Halvorsen22.04.2014 kl.15:10

aandreaa: åå ilu! Du er best, du skulle vært her sammen med meg beste <3 <3 har ikke blogget på en stund nå.. Har bare ikke hatt tid men skal prøve å gjøre det så ofte som mulig<3<3 tenker masse på deg :*

Caroline Halvorsen

Jeg er ei jente på 14 år fra Kongsberg. På fritiden liker jeg å danse og være med venner<3 Jeg begynte å blogge fordi jeg vill at familien min og vennene mine skal vite hva jeg gjør sel vom jeg har flyttet.

Blogg

April 2014 Mars 2014

Reisen Fly Dagen før Påskeferie 05.04.2014 NM! 15.03.2014 Skole, Helg Snart helg Søndag

Lenker

blogg.no Få din egen blogg!